One month ago.. - Reisverslag uit Martinique, Martinique van Lotte Kranendonk - WaarBenJij.nu One month ago.. - Reisverslag uit Martinique, Martinique van Lotte Kranendonk - WaarBenJij.nu

One month ago..

Blijf op de hoogte en volg Lotte

22 Augustus 2012 | Martinique, Martinique

Vandaag ben ik hier precies een maand en ik heb nog geen enkel verslag geplaatst, schande!

We gaan even een maand terug. Een maand geleden stond ik op Schiphol, met tranen in mijn ogen, want ik moest afscheid nemen van mijn allerliefste vriendje. Toen door de douane en wachten tot boarding. De eerste vlucht naar Parijs was een makkie en toen overstappen! Dat duurde toch even wat langer dan gedacht, dus moesten we op het laatst toch nog onze sportieve kunsten uit de kast halen en een sprintje trekken.

Beetje eten, beetje drinken, beetje muziek luisteren, beetje series kijken en een beetje slapen. Zo zijn we de immens lange vlucht doorgekomen. Toen, de spectaculaire landing op SXM! Wat was dat gaaf. Rakelings langs het strand, geweldig! Een blauwe zee kwam ons tegemoet, zo ook de hitte toen we het vliegtuig uitstapten.

Op het vliegveld werden we opgewacht door staffmembers van het hotel. Onze bagage ging in de achterbak van de pick-up en wij gingen er met de auto achteraan. Een stukje sightseeing gehad en kennisgemaakt met de mensen op kantoor.

De eerste week mochten we in het hotel slapen, wat een luxe! Kingsize bedden met geweldige matrassen, heaven!

Meteen de auto gepakt en rond het eiland gecrosst, de eerste dag bijvoorbeeld al naar het vliegveldstrand gereden. Vliegtuigen rakelings over je hoofd en je vasthouden aan de reling als ze opstijgen, handdoeken en petten die wegwaaien, wat een geluid, wat een ervaring!

Na een vrije dag meteen aan de slag in het hotel! Veel geleerd de eerste dagen, maar inmiddels is dat al een dikke vette routine geworden en zijn we al rond 10u klaar met onze daily tasks. Tijd voor het schoolproject, zodat we in ieder geval nog iets te doen hebben. Die krijgen we eind deze week.

Het is nu enorm laagseizoen, wat betekent dat we vandaag bijvoorbeeld maar 3 check-outs en 1 check-in hebben. En in September wordt dat nog veel erger..

En wat doe ik zoal op mijn vrije dagen? Strand, strand en nog meer strand! Maximaal genieten! Lunchje hier, cocktailtje daar, niet slecht!

Ook de bars en clubs hebben we al ontgroend: openluchtdiscotheek Bliss, indoor discotheek Tantra waar op woensdag Ladies Night is, beachclub La Bamba en Soggy Dollars zijn al gecrasht!

Niet alleen de discotheken zijn gecrasht maar ook resort Westin tegenover Princess Heights. Daar zijn we al een paar keer de hottub ingedoken na werk, heerlijk!

De spannendste dingen gebeurd tot nu toe? Dat ik een berg afreed en mijn remmen het ineens begaven! Heel eng, maar gelukkig reed ik zo een garage tegemoet dus daar staat mijn auto momenteel te wachten op reparatie. Het zijn natuurlijk wel de Cariben dus ik ben benieuwd wanneer ik 'm weer een keer terug zie.

De spannendste dingen die nog gaan gebeuren? Vanavond verwachten we een hurricane! Dwars over de eilanden St Maarten, Saba en St Eustasius. En ik... moet werken tot 22u! Fijn!

Ik ga proberen jullie vaker op de hoogte te houden via waarbenjij als de hurricane meevalt!

So long vanaf Sint Maarten!

  • 26 Augustus 2012 - 13:26

    Mama:

    Ha die Lotte,

    Wat een leuk verhaal zeg!
    En ja, het werd ook tijd!!
    Tot het volgende verslag maar weer, kus.

  • 05 September 2012 - 19:25

    Silvia:

    Hey Lotte,
    Echt superleuk om je verhalen te lezen, ben alweer benieuwd naar de volgende ! :)
    x Silvia

  • 06 September 2012 - 16:37

    Manon:

    Heeei lotte.
    Echt superleuk om te lezen hoe jij het daar hebt , kheb al zin om de volgende verhalen te lezen :) hihi
    xManon

  • 24 September 2012 - 10:50

    Marlies:

    Hoi Lotte,
    leuk om je gisteren even te "zien".
    geniet van je bijzondere tijd daar en we hopen elkaar weer snel te treffen.

    Groet Marlies en de rest!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Martinique, Martinique

Sint Maarten

Stage voor 6 maanden

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2012

One month ago..

15 Juli 2012

Nog 10 dagen, NOG 10 DAGEN?!

15 Juni 2012

Nog minder dan 6 weeks to go!

20 April 2012

Flying high!

29 Maart 2012

Overwinteren!
Lotte

Actief sinds 13 Jan. 2010
Verslag gelezen: 1818
Totaal aantal bezoekers 43287

Voorgaande reizen:

07 Juli 2013 - 07 Juli 2013

Curaçao

25 Juli 2012 - 25 Januari 2013

Sint Maarten

08 Augustus 2010 - 13 Januari 2011

Mexico

Landen bezocht: