Overwinteren! - Reisverslag uit Epe, Nederland van Lotte Kranendonk - WaarBenJij.nu Overwinteren! - Reisverslag uit Epe, Nederland van Lotte Kranendonk - WaarBenJij.nu

Overwinteren!

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

29 Maart 2012 | Nederland, Epe

Om even terug te komen op het vorige bericht: na mijn brief en CV verstuurd te hebben, kreeg ik als reactie een vragenlijst die ik moest invullen. Mijn antwoorden werden beoordeeld op taalgebruik, denkwijze en vaardigheden. De raarste vragen stonden ertussen, van "If you could have dinner with any 2 people from history, who would you choose? Why? What questions would you ask them?" tot "When people spoke about the death of Steve Jobs, they referred to him as a “disputer.” Who/what is a disruptor? This term was used in a positive way in case of Steve Jobs. Why was it seen as positive thing? Who is another example of another disruptor?". Ik heb me een ongeluk gedacht over mijn antwoorden en heb hem daarna zorgvuldig teruggestuurd.

Direct na mijn terugsturing, kreeg ik een bericht terug van het management of ik data en tijden door kon sturen voor een skype interview! Of course!

Dus zat ik gisteren om 19.00 uur met mijn headsetje en laptop klaar voor een sollicitatie gesprek!

Na een aantal vragen als: vertel eens wat meer over je vorige stages, wat zijn je langetermijn carriere doelen en wat doe je bij de Vossenberg precies? Kreeg ik na ongeveer een kwartiertje de mededeling dat ze eigenlijk wel uitgevraagd was.

"Could you please inform your school that you have been accepted as an intern at Princess Heights? At least, IF you accept it?"

I DO!

En dat betekent dus dat ik vanaf Augustus tot en met Januari weer zal overwinteren op een heerlijk carribisch eiland.. SINT MAARTEN!

We gaan aftellen!